Thursday, July 28, 2011

Shamsul Hantar KL Gangster Serang Najib


Shamsul yang aku maksudkan sebenarnya bukanlah pengarah filem "KL Gangster" tu... Ini Shamsul Iskandar Mat Akin, Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Samseng Kg Dusun.


Ape macam cuti panjang best? 
Cuti sudah habis bro~~


Sekarang gua tak kira lu abang long ka lu ayahanda ka, 
KL gua pegang!


mUSUh Tetap MusUh ~
kAwan x Kawan SapA Kacau Aq Pecah


InI AbanG Long Dil La a.k.a Mael lambung?


Kau tak payah nak azankn aku,
aku rase ko lagi teruk dari aku


Muke lu same cam tapak selipar jepun gua la der !
So jangan bajet bagoz ok ?


‎AbanG bEsAr sUdaH kuAr wA iNgAt lu SuDaH mAmPos!!

Adakah ini yang diajar oleh pemimpin-pemimpin PKR? Kejadian seperti ini tidak boleh dibiarkan. Tindakan samseng puak-puak PKR ini perlu dihentikan.

6 comments:

Anonymous said...

Masej yg tepat dan mendalam bro! Mantop!

Anonymous said...

Di mana adab dan susila mereka sebagai warganegara Malaysia? Jika pemimpin mereka diserbu sebegini, sudah tentu habis dikerjakan oleh Unit Amal PAS. Ada tujuan lain mereka buat begini, kerana hendak tuduh polis bertindak kasar kepada mereka. Mereka yang rancang dan mereka yang mulakan provokasi.

Anonymous said...

mmg kena! terbaik!

mmg kl gangster...hahaha

tapeks said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gengster tahi kucing....sudahla shamsul....ade hati nak jadi menteri jika anuar jadi PM...xde maknanya...ko jadi BALACI aje...

Anonymous said...

HEHEHE TUE BUKAN KL GANGSTER LAH TUE PENANG GENGSTER LAH..UITTT TANGAN BODYGUARD PM TUE MACAM KENTAL JER??KENA SEKALI KAT MAMAT KUNING TUE CONFIRM BERPINAU TUE...